Питання-відповіді
-
Що робити, якщо запчастина не підійшла або виявилась неробочою?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, в якого збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і який відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
• обміняти на аналогічний без перерахунку вартості;
• обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості;
• повернути і отримати сплачені за нього кошти. -
Чи має мій товар гарантію?
Так. Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару).
-
Чи можу я оплатити товар по перерахунку з ПДВ?
Так, ми працюємо по перерахунку з ПДВ і видаємо при цьому всі необхідні документи.
-
Чи можливо купити товар в розстрочку?
На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
-
Чи надаєте Ви послуги з ремонту та сервісного обслуговування техніки?
Так, ми пропонуємо якісний ремонт та сервісне обслуговування комп'ютерної та офісної техніки. Гарантія на всі види робіт. Зручна форма оплати. Детальніше - zip.mediamarket.ua/service
-
Чи заправляєте Ви картриджі?
Так, ми заправляємо картриджі принтерів Canon, HP, Lexmark, Xerox, Oki, Brother, Samsung та ін. Детальніше - zip.mediamarket.ua/zapravka.



