Каталог товарів

Питання-відповіді

  • Що робити, якщо запчастина не підійшла або виявилась неробочою?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, в якого збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і який відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
    • обміняти на аналогічний без перерахунку вартості;
    • обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості;
    • повернути і отримати сплачені за нього кошти. 

  • Чи має мій товар гарантію?

    Так. Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару).

  • Чи можу я оплатити товар по перерахунку з ПДВ?

    Так, ми працюємо по перерахунку з ПДВ і видаємо при цьому всі необхідні документи.

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.

  • Чи надаєте Ви послуги з ремонту та сервісного обслуговування техніки?

    Так, ми пропонуємо якісний ремонт та сервісне обслуговування комп'ютерної та офісної техніки. Гарантія на всі види робіт. Зручна форма оплати. Детальніше - zip.mediamarket.ua/service

  • Чи заправляєте Ви картриджі?

    Так, ми заправляємо картриджі принтерів Canon, HP, Lexmark, Xerox, Oki, Brother, Samsung та ін. Детальніше - zip.mediamarket.ua/zapravka.

100% гарантія якості
100% гарантія якості
14 днів на повернення товару
14 днів на повернення товару
Доставка по всій країні
Доставка по всій країні
Самовивіз з магазину
Самовивіз з магазину